۵.۳.۹۲

چیزی که هست اینه که بهرحال باید بپذیرم که «ترس از دست دادن» دارم. الان فوکوس کرده‌م رو گربه. همه‌ش می‌ترسم مریض بشه و بمیره. بهرحال لب‌شکریه و یک‌کم دیوونه هم هست. چند وقتیه بعد از عملش هی دنبال دمش می‌کنه و نوک دمشو گازگاز می‌کنه و می‌لیسه. رفتم سرچ کردم دیدم می‌تونه نشانه‌ی یه سندرمی تو گربه‌ها باشه که به اختصار بهش می‌گن FSH + و +. این یعنی ممکنه کبد چرب داشته باشه یا حتی تومور مغزی. پریشب که مهمون داشتم بالا آورد. دیشب هم هی سعی کرد بالا بیاره دلشو مالیدم، نیاورد. این یعنی حالت تهوع داشت. وقتی نگرانی‌مو با هاد در میون می‌ذارم اعصابش خراب می‌شه. کلن معتقده من یه آدم الکی نگرانی‌ام و واسه این گربه الکی مریضی می‌تراشم. اما خب دلم شور می‌زنه. می‌ترسم ببرمش دامپزشک و یه میلیون تومن آزمایش و کوفت و زهرمار کنه و در نهایت هم چیزیش نباشه. بیمه که ندارن حیوونیا. منم یه حد ثابتی می‌تونم در ماه برایش خرج کنم.
این نگرانی رو می‌تونم تعمیم بدم به همه‌ی ارکان زندگیم، همه‌ی آدما. هر کی یه چیزیش می‌شه من به بدترین وجهش فکر می‌کنم. به مرگ. به سرطان. به چیزای گه. در واقع به گه‌ترین چیزا.
یادم باشه به تراپیستم بگم.

۳ نظر:

ناشناس گفت...

فکر کنم بهتره بری پیشه سعید لطفی گلم خوب میشی

man گفت...

دختر چرا خودتو عذاب میدی آخه ........ همه رفتی هستیم دیگه... شاید که الان اینو میخونی من نباشم..... بیخیال شو.

Unknown گفت...

سلام
مایه کوچولو به نام کوچولوئه هم داریم که دختره و تازه جراحی شده برای عقیم شدن. این بچه هم قبل از عمل وهم بعد از عمل نوک دمشو وقتی عصبی میشه گاز گاز میکنه. هرجا بردیمش گفتن چیزی نیست یعنی فکر کنم نفهمیدن که اصلا چیه. درمان های انگلی و همه چیشو انجام دادیم و آزمایش هم کردیم. اولا که خرج چندانی نداره نگران نباشید شاید خیلی زیاد بشه تا ۳۰ ٹومن بشه. تا اطمینان نسبی پیدا کنید که چیزی نیست. دقیقا نگرانی شمارو درک میکنیم چون ما هم دقیقا همینطوریم و ما هم از وقتی گربه آوردیم دقیقا مثل شما دچار تعمیم به همه حیوانات و محیط زیست حتی، شدیم. ترس از دستدادن و افسردگی هم کنارش اومده. تحت درمانیم. راههای بهتر شدن کمک به اندازه ای که ازدستتون برمیاد به حیوانات دیگه و دنیای اطرافتونه. مثلا ته مونده غذاتونو جدا در جایی برای حیوانات بیرون بگذارید. خوشحال باشید. شما دچار روشن بینی و بینایی ای شدید که قبلا نداشتید. اگرچه هرکسی بیشتر میدونه بیشتر رنج میکشه طبیعی هم هست چون زمین ما و آدمهاش پر ز مشکل هستن. شما موفق شدید به یاری گربه اتون روشن بینی پیدا کنید و مسئولیت جهانی. دیگرانی هم که شما رو درک نمیکنن به حال خودشون بگذارید خصوصا اونهایی رو که دست به نصیحت شما هم میزنن!

دنبال کننده ها