۵.۷.۹۱

توضیح اولیه: حال ندارم کامپیوترمو وا کنم پس زنده باد موبایل که نه نیم فاصله داره نه راست چین.

گربه خوابیده بود رو مبل. خواب که نه. چرت مبسوط. ساعت ها در همین وضع می لمه روی مبل بزرگه و لای چشماش هم وازه و لاس می زنه با خواب. حسودانه رفتم کنارش دراز کشیدم. دراز کشید کنارم. تکیه داد بهم و خودشو لیس زد. دراز شد در حالی که پایش رو چسبونده بود به شیکمم و سرش هم تقریبن روی سینه م بود. یه حال خوشی اصلن. در روز هر قدر می خواد می خوابه و هر جور می خواد زندگی می کنه. اون وقت من به مثابه انسان همه ش به مفید بودن فکر می کنم. واقعا بشر دو پا چی با خودش فکر کرد که مدنیت رو به وجود آورد و تا این حد گسترده کرد؟ زندگی در طبیعت، خوردن و شکار و جفتگیری و لم دادن در آفتاب چش بود که حالا من انسان باید این همه گیر و گرفت داشته باشم؟ این همه چیز که مثل غل و زنجیر چسبیده بهم و شده جزیی از من؟
فکرم اینه اگه احیانا یه روزی که رفتم چک آپ و بهم گفتن مثلا سرطان داری ول کنم برم در دل طبیعت و بشاشم سراسر به مدنیت و سیویلیزیشن و مثل یک حیوان، یک موجود طبیعی زندگی کنم و بمیرم. قبلش؟ شک دارم شجاعت و کونش رو داشته باشم.

۱ نظر:

Unknown گفت...

سلام

من ایوب زارعی هستم. دانشجوی دکترا در دپارتمان انسان­شناسی و جامعه­شناسی دانشگاه یو اس ام مالزی. موضوع تز من " فهم زنان وبلاگ­نویس از وبلاگ و تاثیر اون در برساخت هویت" است.

خیلی مشتاقم که از شما دعوت کنم در مطالعه من مشارکت کنید. من مدت­هاست که خواننده­ی وبلاگ شما از طریق گودر هستم. گرچه شما این روزها کم می نویسید، مطمئنم نظرات و تجربه­ی شما به من در درک و فهم بهتر موضوع تحقیق­ام کمک می­کنه.

به­طور خلاصه من می­خوام که در چارچوب یه مصاحبه عمیق در مورد موضوع مورد مطالعه با هم گفت­وگو کنیم. نامی از شما در تحقیق برده نخواهد شد مگر این که خودتون بخواین. من در مالزی هستم و مصاحبه به­صورت آنلاین ترجیحاً دیداری (Video Chat) و یا شنیداری (Voice Chat) و دست آخر اگر با هیچ یک موافق نبودید به صورت نوشتاری (Text Chat) انجام خواهد شد.

خیلی خوش­حال می­شم اگه لطف کنید و در این مطالعه به من کمک کنید.ممنون می­شم روی موضوع فکر کنید و به من پاسخ بدین. اگر موافق بودید من اطلاعات بیشتری از موضوع مورد مطالعه، کدهای اخلاقی ناظر بر اون و نحوه­ی اجرا رو براتون می­فرستم.
لطفاً اگر ستوال و یا اطلاعات بیشتری نیازداشتین حتمآً بفرمایید.

منتظر پاسخ شما می مانم.

با احترام
ایوب زارعی

ubi.zarei@gmail.com

دنبال کننده ها